UPDATED ON: by DeluxeCasinoBonus

TikTok este o aplicație de rețea socială care vă permite să creați videoclipuri muzicale, să vă transmiteți activitățile live și să partajați informații. Acest serviciu video este originar din China și din 2019 a câștigat teren și în alte țări.

Atât utilizatorii individuali, cât și companiile folosesc TikTok pentru a-și face publicitate mărcilor. Iar asta se poate extinde și asupra mediului de online gambling and casinos. Așa că în acest articol vom dezbate subiectul TikTok și vom afla cum poate îmbunătăți jocurile de noroc online.

Ce este de fapt TikTok?

TikTok este o aplicație mobilă pentru crearea și partajarea videoclipurilor scurte. Este disponibil în 155 de țări și în peste 75 de limbi. TikTok are o audiență globală de peste 500 de milioane de persoane.

Conform GlobalWebindex, 41% dintre utilizatorii TikTokers au vârste cuprinse între 16 și 24 de ani. Bărbații reprezintă 55,6% dintre utilizatori, în timp ce femeile reprezintă restul de 44,4%. TikTok a fost a treia cea mai descărcată aplicație de pe planetă la începutul lui 2019.

A primit 33 de milioane de descărcări numai din App Store, depășind cu mult YouTube, Instagram, WhatsApp și Facebook Messenger în ceea ce privește descărcările.

Pentru a începe să utilizați TikTok, trebuie să descărcați aplicația (din App Store sau Google Play). De aici înainte, vă înregistrați în aplicație (înregistrarea este interzisă persoanelor cu vârsta sub 13 ani). Înregistrarea se poate face în două moduri: prin crearea unui cont nou (folosind e-mailul sau numărul tău de telefon) sau prin autentificare folosind contul vostru Facebook sau Google.

Pe pagina „de pornire”, va fi afișată o difuzare a videoclipurilor de la creatori din diferite țări. În plus, cu cât un utilizator vede mai multe videoclipuri, cu atât informațiile devin mai relevante. De asemenea, puteți semnala conținutul ofensator al persoanelor care încalcă regulile comunității.

În mod similar, puteți alege să vă faceți contul privat (sub setările „Confidențialitate”). Adică, pentru a împiedica alți utilizatori să-l descopere prin recomandări sau să vă descarce videoclipurile. TikTok include o limită de timp pentru cei care „răsfoiesc” rețelele sociale mai responsabil. Vă permite să specificați timpul pe care doriți să îl petreceți în aplicație: 40, 60, 90 sau 120 de minute.

Informații despre videoclipuri

Videoclipurile verticale sunt cele folosite în TikTok. Numeroase filtre, animații, măști și alte efecte speciale sunt disponibile utilizatorilor. Realizarea de videoclipuri muzicale cu sincronizarea buzelor este unul dintre cele mai populare hobby-uri.

Acest lucru se face prin utilizarea unui segment al unui cântec din baza de date a aplicației și încorporarea acestuia în videoclip. Utilizatorii TikTok pot, de asemenea, să danseze, să glumească, să participe la sporturi sau pur și simplu să înregistreze momente din viața lor. În general, veți descoperi o mare varietate de informații aici.

Provocările cu hashtag sunt o altă funcție TikTok. Acestea sunt sarcini tematice care încurajează utilizatorii să creeze idei unice, cum ar fi: „aplicați noul sticker #bigmouth pentru a imita surpriza”, sau „distribuiți videoclipul #chefpet pentru a demonstra cum animalul vostru de companie v-a ajutat la gătit” și așa mai departe... utilizatorii pot iniția provocări de acest fel.

De exemplu, celebrul comedian American Jimmy Fallon i-a îndemnat pe oameni să se rostogolească pe podea ca tumbleweed în timpul #TumbleweedChallenge. Acest hashtag a fost folosit acum în peste 14.000 de videoclipuri. Puteți verifica ce este popular acum în zona „Trending” în aplicația TikTok și puteți obține sugestii direct din rețea sub „Interesant”. Și dacă v-ați săturat să vizionați filmulețe, întotdeauna există cazinouri online pentru a vă încerca norocul.

Cum poate TikTok să revoluționeze jocurile?

După un review ca să înțelegem cum funcționează această populară aplicație, am ajuns și la subiectul care ne interesează. Și anume, cum influențează TikTok jocurile?

De ce se gândesc bloggerii să-și posteze conținutul jocului acolo? Care sunt șansele ca acest upgrade să se întâmple de fapt? Nu tuturor jucătorilor le place să urmărească fluxuri lungi, unii preferă să intre rapid în joc și să-și demonstreze abilitățile.

În același timp, lumea dorește să fie mereu la curent cu toate schimbările, erorile și funcțiile despre care vorbesc alți jucători și să rămână parte dintr-o comunitate mare.

Într-o astfel de situație, una dintre soluții este formatul de videoclipuri scurte pe TikTok, unde apar tot mai multe conturi dedicate jocurilor. Autorii videoclipurilor de pe această platformă se limitează la un minut. Astfel, ei pot reuși să arate doar cele mai semnificative lucruri fără a intra în multe detalii de raționament. Dar cum poate TikTok să schimbe sau să influențeze jocurile de noroc?

Max Dressler și Jason Waugh au 4,4 respectiv 2,7 milioane de urmăritori TikTok. Waugh, în vârstă de 17 ani, care a început să folosească aplicația în urmă cu trei ani, și-a creat platforma pentru crearea videoclipurilor de dans și comedie.

Dressler, 18 ani, care s-a alăturat TikTok în vara anului 2020, și-a făcut un nume cu videoclipuri similare. În primul rând, băieții au făcut bani vânzând bunuri fanilor în timpul turneelor ​​și întâlnirilor. Cu toate acestea, deoarece aceste evenimente au fost anulate din cauza pandemiei, au început să caute o altă sursă de venit. Și cred că jocurile pot deveni întreaga lor valoare.

Majoritatea conținutului din aplicațiile băieților se concentrează în principal atât pe dans, cât și pe comedie. Cu toate acestea, ambele vedete sunt gameri mândri și sunt de părere că jocurile vor juca un rol mai proeminent pe platformă în lunile următoare. „Jocurile sunt noi pentru platformă și au un tip diferit de conținut, așa că pot atrage mai multă atenție pe pagina mea”, a spus Jason Waugh.

La ce să ne uităm?

Așadar, acesta este modul în care TikTok are potențialul de a schimba jocurile. Cele prezente pe TikTok sunt în mare parte clipuri din alte jocuri, știri sau alte momente importante din industria gamingului.

Cu toate acestea, Kevin Mayer, noul CEO TikTok a spus deja că unul dintre obiectivele sale este să extindă prezența jocurilor pe platformă, iar capabilitățile de streaming special pentru jocuri video ar putea face parte din această direcție. Bytedance a avansat deja în gaming, în principal în China, cu o nouă divizie care își produce jocurile.

Pași spre transformare

TikTok a colaborat cu Epic Games în ianuarie 2021, invitând oamenii să dezvolte o nouă emoție Fortnite. În ianuarie, utilizatorii de pe TikTok au folosit hashtag-ul #EmoteRoyalContest pentru a-și exprima gândurile.

În plus, TikTok a organizat un turneu de esports (o formă de competiție folosind jocurile video) anul trecut în colaborare cu University Star League. Potrivit purtătorului de cuvânt al platformei, s-a remarcat că în vară vor fi introduse noi concursuri de jocuri.

În plus, superstarurile jocurilor de pe internet precum Ninja, care are peste 23,6 milioane de urmăritori pe canalul său YouTube, au început deja să încarce conținut similar pe TikTok. Ninja se mândrește cu peste 3,2 milioane de abonați și peste 17,3 milioane de aprecieri pe platforma de partajare a videoclipurilor scurte.

TalentX Enterntainment, compania care gestionează lista de creatori ai TikTok, a format un nou TalentX Gaming, în parteneriat cu afacerea de esports ReKTGlobal. Asociația mixtă va încerca să integreze cât mai multe superstaruri TikTok, în comunitățile de jocuri existente pe YouTube și Twitch, precum și să stimuleze conținutul de jocuri pe TikTok.

Aceste vedete TikTok sunt viitoarea generație de producători digitali, cu potențiale cariere în industria jocurilor de noroc”, spune Jason Wilhelm - co-fondatorul și co-CEO al TalentX Entertainment. În 2011, acest Youtuber a lansat canalul de conținut pentru jocuri Call of Duty TalentX Gaming. Acesta este un mod în care TikTok are potențialul de a revoluționa jocurile.

Potențialul TikTok de a transforma piața jocurilor: Streamingul

Superstarurile TikTok pot sprijini jocurile pe care le joacă, inclusiv reclamele în fluxurile lor live și pot colabora cu companii de jocuri. „Odată ce începeți să jucați pe platformă, puteți contacta Microsoft și să spuneți - Hei, lansați ceva nou anul viitor. Trebuie să mă includeți pe mine, sunt un jucător important”, continuă Wilhelm.

Potrivit unui studiu din New York Times, traficul zilnic a crescut cu 15% în medie între 21 ianuarie și 24 martie. TikTok este un software axat pe video, care poate provoca alte platforme de streaming precum Twitch.

TikTok are potențialul de a prelua întreaga piață de streaming. Mulți dintre TikTokeri sunt gameri mari și dacă ar avea ocazia să-și transmită jocurile pe TikTok, ar face-o într-o secundă, pentru că ar fi atât de ușor să porniți un flux și să adăugați reclame acolo pentru a genera bani”, spune el.

Gamerii sunt o lume a lor când vine vorba de parteneriat cu mărci și influențe. Salariile sunt în general semnificativ mai mari decât alte companii”, a fost citată May Karwowski, fondatorul și CEO al unei agenții de marketing influente.

În primul rând, avem mai puțini creatori care sunt suficient de talentați în jocuri pentru a dezvolta un public mai larg. În al doilea rând, acești creatori au un public țintă care deja iubește jocurile și cheltuie timp și bani pe ele. Este destul de neprețuit pentru brand”, spune ea.

Wilhelm intenționează să ajute vedetele TikTok să creeze conținut suplimentar de joc pe TikTok și să-și extindă acoperirea către alte platforme precum YouTube și Twitch.

Acolo, își pot înregistra piesele și pot monetiza materialul prin publicitate în videoclipuri. Puteți face același lucru cu secțiunea de streaming a site-urilor de jocuri de noroc online.

Concluzie

În ultimul timp, smartphone-urile au depășit toate celelalte dispozitive în ceea ce privește prioritatea în viața oamenilor. Și nu este surprinzător, având în vedere ușurința în utilizare, accesibilitatea, precum și simplitatea. Copiii și adulții deopotrivă au opțiunea de a-și crea propriile videoclipuri și de a le distribui unui public numeros.

Văzând cât de profitabile sunt jocurile mobile, industria jocurilor a ales să-și concentreze eforturile pe dezvoltarea acestui segment de piață. Astfel, toate eforturile au fost îndreptate spre dezvoltarea de jocuri mobile inferioare care necesită doar resurse reduse, dar generează venituri enorme.

De mult timp, asistăm la jocurile casual care au dominat de mult piața. Cu toate acestea, cu aplicații precum TikTok care se alătură, există un potențial imens de a revoluționa jocurile de noroc online.